Muhasabah Diri

Kadangkala terusik hati ini pabila 'disapa' dgn kepayahan hidup yang bagaikan duri menghiris hati dari yangEsa..Lantas tanpa kesedaran aku mencaci mengapabegitu percaturanNya, kemudian di sebalik keperitan itu ku pelajari jalan mengatasinya, matang fikiranku kerana ujianNya, luaspemandanganku walaupun sakit hanya seketika, SABAR , itulah yang paling bermakna..nikmatnya baru ku terasa...Di saat itu barulah ku ketahui, disebalik ujian ada kerahmatan, di sebalik kesusahan ada kemudahan, di setiap penderitaan terselit kasih sayangNya..Hebatnya Rabbul Jalil sedang kita tidak mengetahui....
There was an error in this gadget

Friday, January 28, 2011

Episod rindu....=)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Sume org sibuk nk kemas barang...semestinya untuk balik kekampung sempena dengan Sambutan Tahun Baru Cina..hemm..dimaklumkan disini bahawa saya tak pulang ye..huhu..=(
org tanya xsedeh ke xblik....waaa..sape xsedeh p acting cool la..biasa la kn 6ti kita akan berpisah jugak"suatu hari nanti'..dan pastinya xkn ketemu lg sehingga saat diperhitungkan amaln nanti...





agk sedih bila xdpt jumpa my cute niece..da boleh jalan da basirah ni...kngah kata buleh la jale godek2..skali jale bedebuk jatuh..haha..mulo2 meme gitu de pandai gak xde hambat la....hohoho..




sedeyh je..nape tu..nape la adeq terlopong sgt tu..haha..


rindunye kt org dlm umah...hoho




inilah mahligai 283....


rindu jugak kt..qhalifa n the gang wt lain...hohoho...



ni acting je lebeyh ni..haha tersenyum simpul...rindunya sama kamoo!!


kwn2 di iptho pun akan meninggalkan daku..waaa..




ni dia sahabat2 di iptho..jejaka dua org je...uhuhu..nk buat cmne..
ape2 pun insyaAllah kami jd pendidik berjaya..

apa2 pun saya,himmatulinsan dengan ini mengucapkan,

SELAMAT PULANG KEPADA SEMUA SEMOGA PERJALANAN ANDA SEMUA PENUH DENGAN KEBERKATAN ALLAH S.W.T..JANGAN LUPAKAN SAYA DISINI.....=)

tinggallah saya di bumi iptho ni..nk g jalan mane ye cuti ni???..hemmm...;-)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts